Skills clinic: skuddtrening for G17

Som et ledd i klubbens fokus på gode basisferdigheter holdes det en "skills clinic" med Geir Bangstad søndag 24 november fra kl 11-15. Alle nye og etablerte G17 spillere og trenere oppfordres til å stille.

2019-10-28
Jon Fraczak

Geir Bangstad, diplomtrener og FIBA-coach (FECC), er best kjent for oss i Tertnes Basket som treneren som jobber med BLNO laget til Bergen Elite.

Hans engasjement og kunnskap tas nå inn til klubben i det vi håper blir et første av flere møter hvor vi tilrettelegger for intensive økter med fokus på basisferdigheter for spillere og trenere i G17 laget.

Hensikten med å tilby dette til G17 laget er for å øke ferdighetene til de eldste guttespillerne og i tillegg sørge for at alle trenerne som har ansvar for aldersbestemte lag får bygge den kompetansen de trenger for å styrke sitt arbeid i klubben.

Treningen vil foregå søndag 24 november kl 11:00 - 15:00 i TertneshallenOppmøte kl 10:30 og ferdig skiftet og klar til 11:00. Alle spillere og trenere oppfordres til å stille. Treningen er gratis!

cropped-Bergen-Elite-revisi-e1509315149875.png

Vi minner om at Geir holder faste treninger på fredager ved Amalie Skram VGS kl 18:00 - 19:30. Her er alle G17 spillere velkommen til å stille for å repetere og videreutvikle sine ferdigheter. Mer informasjon om dette får dere også på treningen.

Vel møtt!