Sommerjobb? Startopp Bergen søker aktivitetsledere

StartoppBergen er et prosjekt som gjennomføres av Bergen Elite Ballklubb. Dette er en overbygningsklubb for breddeklubbene Hop BBK, IL Sandviken, Tertnes IL og Loddefjord IL. I år som i fjor skal de ha aktiviteter flere steder i sommer, blant annet ved Tertnes sitt klubbhus. For å klare dette søker de derfor etter aktivitetsledere som kan tenke seg en kjekk og godt betalt sommerjobb.

2021-06-08
Jon Fraczak

StartoppBergen søker totalt 6-8 personer av begge kjønn, 15 år eller eldre. Du må være tilgjengelig for å jobbe fra 26. juli til 13. august.

StartoppBergen skal ha åpent på Tertnes og Olsvikåsen den 26. juli til den 13. august i ukedagene. Arbeidstid 10.30 – 16.30. Det vil også være en ekstra base fra den 2. august til den 13. august. Du som søker må være tilgjengelig for å jobbe på alle basene ihht til vaktplan.

Det er 3 obligatoriske opplæringsdager på Olsvikåsen den 21. juni til den 23. juni. 10.00 – 16.00

Arbeidsoppgaver: Som aktivitetsleder vil arbeidsoppgavene være å aktivisere barn og ungdom. Det vil være mange barn/ungdom med ulike forutsetninger og utgangspunkt. Målet for aktivitetslederne våre blir i all hovedsak å inkludere og motivere deltagerne til å være med på de forskjellige aktivitetene. Det vil bli behov for at aktivitetslederne driver aktivt oppsøkende arbeid og markedsføring i og rundt området de er plassert på. Drift av hinderløypen som skal opp på hver enkelt lokasjon er aktivitetsledernes ansvar. Det vil bli rigging av utstyr ved oppstart og nedrigging ved dags slutt.

Arbeidssted: Hovedbasen er Olsvikåsen VGS. Startoppbergen har aktivitet på ulike lokasjoner i Bergen kommune. Du vil motta vaktliste med oversikt over når du skal jobbe og på hvilke lokasjoner du skal være. Prosjektet er avhengig av fleksibilitet fra våre aktivitetsledere.

Arbeidsforholdets varighet: Prosjektets varighet strekker fra 26.07 til 13.08. Det vil være stadfestet øverst i kontrakten hvilke dager/uker den ansatte skal jobbe.

Arbeidstid: Vi åpner aktiviteter på områdene kl 11.00 og avslutter kl 16.00. Fem timer, mandag til fredag, 6 uker i løpet av sommeren. Når hver enkelt jobber kommer frem av vaktlisten. Hvis vedkommende ikke stiller til avtalt tidspunkt, eller ikke utfører de oppgavene pålagt i kontrakten, vil Bergen Elite Ballklubb ha mulighet for å si opp arbeidsavtalen.

Godtgjørelse: Aktivitetsledere i prosjektet får 150,-kr i godtgjørelse per time. Det vil ikke trukkes feriepenger basert på godtgjørelsene i prosjektet.

Søknad sendes til geddibang@gmail.com. Frist: 15. juni!