Fair Play klubb også i 2017

NFF Hordaland fortsetter arbeidet med å sette ekstra fokus på Fair Play

2017-06-14
 NFF Hordaland fortsetter arbeidet med å sette ekstra fokus på Fair Play og skal også i år dele ut Fair Play-sertifikat til de klubbene som oppfyller de kravene som stilles. Den 6. juni mottok vi i Tertnes Fotball Damer «Klubbsertifikatet 2017» som bevis for at vi også i er kvalifisert som Fair Play klubb.

Tertnes Fotball Damer følger naturligvis opp dette viktige arbeidet i praksis og har kontinuerlig fokus på Fair Play og godt holdningsarbeid. I det daglige er Fair Play selvsagt, synes vi. Det som er synlig er at alle lag i både barne- og ungdomsfotballen har kampverter på sine hjemmekamper. Lagene i ungdomsfotballen skal dessuten gjennomføre Fair Play-møter. Avslutningsvis er det et krav om at seniorlag skal gjennomføre et spillermøte med Fair Play som tema.

Klubber som skal bli godkjent Fair Play-klubb må ha et Fair Play-utvalg bestående av minst tre personer. Klubben takker utvalget som ledes av Kristine Holmelid.

Link til NFF Hordaland finner du her

Fair-Play_284x170.jpg