Tertnes keeper tatt ut på J15-Landslaget

Tertnes Fotball Damer gratulerer 15 år gamle Hannah Marcussen med uttak til J15 landslaget. Vi er stolte og glade på Hannahs vegne, og ønsker henne lykke til på landslagssamlingen som er 21.-25. juni i Stavanger.

2017-06-04

Hannah viser gode holdninger og rett innstilling i forhold til å stadig bli bedre som keeper. Hannah har vært en på kretslaget siden hun var 13 og har hatt god utvikling.

Hannah kom til oss i fjor, fra våre gode fotballvenner i Flaktveit IL. I Flaktveit har hun hatt gode vilkår for å utvikle seg til og bli en bedre keeper, der de har fulgt denne treningsvillige jenten opp på forbilledlig måte. Are Aga skal ha stor del av æren for at Hannah har nådd så langt allerede.

Nå er vi glade for at hun er hos oss i Tertnes og vi vil gjøre alt vi kan får å gi henne de beste utviklingsmulighetene videre. I dag spiller hun på vårt J15 lag, samt at hun spiller for vårt A-lag i 4. divisjon.

Landslagssamlingen i Stavanger skal gi Hannah og de andre jentene som er tatt ut, motivasjon og veiledning som de kan ta med seg tilbake til hverdagen, fordi det er hverdagen og det arbeidet som gjøres i klubb som teller mest!

Hannah-landslag-2.jpg

Hannah-landslag-1.jpg