Søtt+Salt – ny sponsor i Tertnes Fotball Damer

«Vi skal få Bergen til å smake bedre» Store ord fra Søtt+Salt!

2017-04-03
oyvindhoysater

Vi i Tertnes Fotball Damer er stolte og kry over å ha inngått sponsoravtale med Søtt+Salt. Dette er en avtale om sponsing på alle våre drakter og den strekker seg over 3 år. Vi takker de lokale gutta Frode Alrek og Gisle Pettersen (samt Fredrik Sørensen) som eiere av Søtt+Salt, for å se nytten i å bidra lokalt i dette viktige og gøye arbeidet vi som klubb gjør for våre fotballjenter.

Søtt+Salt er historien om de tre kokkene fra Bergen som vil få Bergen til å smake bedre. Historien handler om kjærlighet til kokkefaget, troen på at godt håndverk, gode råvarer, fantasi, kvalitet og vennlighet aldri går av moten.

Søtt+ Salt finner dere på:
Facebook: søtt+salt
Instagram: sottogsalt samt på det gode gamle internettet:http://www.sottogsalt.no/

Vi håper alle våre medlemmer følger disse kreative og dyktige kokkene. Bon Appètit

S%F8tt-og-salt%20logo.jpg