Ny hovedtrener søkes til Tertnes-2

Tertnes Fotball Herrer søker ny hovedtrener for sitt 6.divisjonslag senior. I 2017 ble laget nummer 6 i sin avdeling.

2018-01-27
palnielsen

Vi søker etter en trener som ønsker å lede en god spillergruppe med behov for 2-3 treninger i uken pluss kamp. Laget består av unge spillere som kan ta steget enda høyere med rett påvirkning.

Personen vi søker er motivert, samarbeidsorientert og inkluderende. Erfaring fra andre treneroppdrag på seniornivå er en fordel, men også de med erfaring på aldersbestemt nivå kan søke. Som trener i Tertnes Fotball Herrer vil du bli en del av et trenermiljø som vil gi hverandre gode tips og råd.

Tertnes Fotball Herrer har utarbeidet en ny sportsplan gjeldende fra 2017. Her kan du lese mer om klubbens visjon, verdier og mål.

Ønsker du å søke eller har spørsmål om stillingen, kan du kontakte sportslig leder for seniorfotball, Pål Nielsen på e-postadresse seniorfotball.herrer@tertnes.no