Dommerkontakt Lilly Ekroll

Tertnes Håndball fikk tilsendt en fin medling fra Tom Erik Lindhjem som er dommeransvarlig i Region Vest.

Vi kan ikke si annet enn at vi er helt enige med Tom Erik og veldig glad for at Lilly er på lag med Tertnes Håndball.

Se meldingen ved å velge "les mer

2019-11-08
georg.solvaag

Tertnes Håndball fikk tilsendt denne fine meldingen fra Tom Erik Lindhjem som er dommeransvarlig i Region Vest

«Hei Tertnes, Salhus og Eidsvåg!
Jeg har lyst til å sende dere en aldri så liten e-post for å skryte av en person som er svært viktig i klubben deres. Hun har en stå på vilje og et engasjement som er av stor verdi og det skal ikke forundre meg om hun er en av regionens fremste i sitt fagfelt!

Lilly Ekroll har over flere sesonger gjort en fantastisk innsats som dommerkontakt for Tertnes og den senere tid har hun også påtatt seg rolle som dommerkontakt også for Salhus og Eidsvåg. Som regionens eneste er hun altså dommerkontakt for ikke mindre enn 3 klubber. Unikt. I tillegg gjør hun en solid og god innsats for dommerne. Ikke få timer er benyttet på kurs eller i hall som dommerkontakt og med oppfølging av et stort antall dommere.

Om det på ett eller annet tidspunkt skulle dukke opp en kåring som ildsjel eller en eller annen passende pris internt i klubbene, eller region vil jeg gå langt i å påstå at her har dere en meget god kandidat. Lilly er en som virkelig bryr seg!
Takk Lilly for at du stiller opp som du gjør! All rosen du får nå er deg vel fortjent!

Med vennlig hilsen, Tom Erik Lindhjem, Dommeransvarlig»

Til informasjon er Lilly tidligere tildelt Tertnes Hederstegn i bronse :-)