Vår fantastiske keeper Marielle Nilsen, fra Tertnes Håndball 2. divisjon, debuterer med Tertnes Håndball Elite i europacup-kamp mot Storhamar i kveld søndag 10.11 kl 17:30 i Haukelandshallen.

2019-11-10
georg.solvaag

Tertnes Håndball og Tertnes Håndball Elite er to selvstendige håndballavdelinger som begge er del av Tertnes Allianse idrettslag. Tertnes Håndball er nå samarbeidsklubb med Tertnes Håndball Elite og flere spillere fra 2. divisjonslaget har fått hospitere på treninger med Tore Johannesen og jentene på elite laget.

Ta turen i Haukelandshallen i kveld og hei på Marielle, Elite og Linn Gossè som er med i trenerteamet i Tertnes Håndball!