Korona-situasjonen

I samråd med foreldrekontakter og trenere innstilles all trening fra og med torsdag 12.03. Tiltaket gjøres for å begrense eventuell risiko knyttet til spredning av korona-viruset.

2020-03-12
Jon Fraczak

Oppdatering! Tertnes Vgs er stengt inntil videre. Klubben får beskjed fra Idrettsrådet når aktivitet kan tas opp igjen.

Tertnes Basket har vært i kontakt med Idrettsrådet som henviser til møter hos Byrådsavdeling for barnehage, skole og idrett som jobber med informasjon som skal kan sendes ut til alle aktører. Hva som er den endelige konklusjonen er ikke kjent, men dette antar vi kommer ut ila dagen. Styret i klubben i samråd med foreldre og trenere anser det som svært nærliggende at preventive tiltak blir satt i verk og innstiller derfor som flere andre idrettslag allerede har gjort all trening innendørs.

Norges Basketballforbund informerte også i går om at de innstiller alle kamper for resten av sesongen.