Treningstilbud fra Bergen Elite

Bergen Elite tilbyr nå sine samarbeidsklubber treningstid i perioden frem til sommeren. Tilbudet til Tertnes Basket gis i første omgang til G17 laget og betyr at treningstiden G17 er tildelt i Åstveithallen blir overført til Seniorlaget. For mer informasjon om nye treningstider les videre ...

2020-05-25
Jon Fraczak

Tilbudet er åpent og uforpliktende for alle gutter som er medlem i breddeklubbene tilsluttet Bergen Elite. Bergen Elite ved Geir Bangstad håper det er både aktuelt og interessant for medlemmer fra alle klubbene, og at det vil danne grunnlag for videre arbeid på guttesiden.

Bergen Elite vil bruke BBall (mobil app) for å logge oppmøte og vil ved stor pågang dele opp øktene for å følge retningslinjer om smittevern. Dette informeres det mer om på treningene.

Det er spesielt årgangene 2001-2004 som er målgruppen, men gitt oppmøte fra de andre klubbene kan det åpnes for 2005.

Tirsdag

Torsdag

• 20:30 - 2200 - G17 - Stemmemyrshallen (ballbehandling, ind.skills, rytme, koordinasjon)

Fredag

• 19:00 - 20:30 - G17 - Stemmemyrshallen (spillutfordringer iht retningslinjer om smittvern)

Merk! Tilbudet er foreløpig begrenset til tidsperioden 25 mai til 19 juni.