Live kampskjema for sesongen 2020

Sesongen 2020 vil det tilrettelegges for bruk av live kampskjema, versjon Enkel. Les videre for mer informasjon ...

2020-06-08
Jon Fraczak

Selve kampregistreringen gjøres enten på et nettbrett eller pc/mac/chromebook, så i den grad man ønsker kan personlig utstyr benyttes. Siden kampene registreres live må man også ha tilgang til Internett. Ift Åstveithallen og ev andre haller klubben har som sin hjemmebane kommende sesong må klubben undersøke og teste dette ut før sesongstart. Ift bruk av utstyr må klubben komme tilbake med mer informasjon om hvordan lagene rent praktisk skal gjennomføre dette for sine respektive hjemmekamper.

Klubben anbefaler likevel at alle lagledere og trenere som et minimum besøker følgende nettside for å registrere seg og teste ut løsningen i god tid før sesongen https://www.basket.no/serie-og-turnering/support-livekampskjema/. Dette vil gi nytting informasjon om hva man kan forvente og hvordan man skal veilede andre.

MERK! EB/EBC lag er unntatt den nye ordningen.