Tertnes Idrettslag Allianse inviterer til Årsfest!

Vinterens vakreste eventyr blir i år en Vårlig festJ
Lørdag 21.mai 2022 kl.18:00 i (og utenfor) Tertnes IL sitt klubbhus

2022-04-26

Etter at Covid-19/20/21 har torpedert dette arrangementet i flere år ønsker vi nå å slå kraftig tilbake med en sommerlig (og om været er med oss) delvis utendørs Årsfest. Vi legger i år opp til en litt mer casual, men like stilsikker, mettende og ikke minst hyggelig aften. Innhold som følger:

• Sommerlig Velkomstdrink
• Lokalt og Entusiastisk grillet mat («Team Holy Smoke»)
• Drikke til maten (Hansa eller druebaserte produkter)
• Kaffe, avec og litt kake
• Utdeling av hederstegn til en lang rekke trofaste ressurspersoner • Sosialt samvær og etterhvert dans for de som ønsker det

Medlemmer, foreldre, trenere, lagledere og alle andre med tilknytning til idrettslaget er hjertelig velkommen!

Vi subsidierer kuverten noe og setter pris pr kuvert til kr 150,- NB1: Aldersgrense 18 år

Påmeldingen er i gang - løp og kjøp NÅ - og merk av i kalenderen! Betales med Vipps til #738057 (Tertnes Håndball - Årsfest)

Merk Vipps med navn på den(evt de du betaler for).

Påmeldingsfrist: 14 mai

For mer informasjon/spørsmål;
kontakt
Boa Kratter tlf. 915 39 205 / kasserer.handball@tertnes.no eller Tor Martin Misund tlf 977 28740.
NB2: Drikke utover det som serveres til middagen, må medbringes. NB3: Gi oss beskjed om spesielle hensyn/behov ifm med mat.