Trond Mohn Sommerakademi 2022

Da er årets Trond Mohn Sommerakademi over for denne gang. Det ble fire fantastiske dager med fotballglede på Åstveit.

2022-07-01
anders.sagstad

Da er årets Trond Mohn Sommerakademi over for denne gang. De ble fire flotte dager på Åstveit. Vi vil i den sammenheng takke Trond Mohn for sitt bidrag til idretten. Tertnes fotball Damer er en av få klubber i Hordaland som er en ren jente klubb. Vi som klubb har som visjon «å bygge nærmiljø». Det er noen vi mener står sterkt etter disse flotte fotball dagene. En fin blanding av gutter og jenter fra vårt nærområde i trygge rammer skaper gode relasjoner mellom barna, ungdom og voksne. Vi vil samtidig gi en honnør til våre instruktører som er flotte ungdommer fra Tertnes Fotball Damer og Tertnes Fotball Herrer. De har denne uken bidratt til flott idrettsglede og samtidig hatt en betalt sommer jobb takket være Trond Mohn. Vi håper alle deltagere hadde det kjekt, vi kommer til å gjenta Trond Mohn Sommerakademi i 2023.

Det ligger en del gjenglemt tøy i klubbhuset. Om det er noen som savner tøy kan dere sende oss en mail eller SMS som oppgitt i akademi informasjonen.

Et bilde som inneholder person, poserer, gruppe, bakke

Automatisk generert beskrivelse