Nyheter

Tertnes Idrettslag har arrangert Stolpejakt på Tertnes og i Bergen 5 sesonger, og går nå i gang med planlegging av sesong nummer 6.

I den forbindelse har vi behov for nye krefter som ønsker å bidra til en ny stolpejaktsesong. Er dette deg?

15.11.2021

Vil du prøve basket - vi har åpen hall den 9. oktober i Åstveithallen

21.09.2021
- Randi Bertelsen

Etter 30 år er Tertnes Håndball igjen representert i nasjonal serie for G16 da klubbens 05-gutter i helgen (4-5/9) kvalifiserte seg for spill i kommende sesongs Bring serie.

06.09.2021
- georg.solvaag

Det er med stor beklagelse at Tertnes IL i Allianse ser seg nødt til å avlyse vår årlige Tertnesdag som var berammet til 11. september 2021.

31.08.2021
- toneh

Link til påmelding er klar, men vær obs på at det kun er 1. klassinger og nye medlemmer som skal bruke denne linken for påmelding.

Eksisterende medlemmer av de som nå begynner i 2. klasse til 10. klasse skal IKKE bruke denne linken for påmelding.

11.08.2021
- phamre

Det er sikkert mange som lurer på hvordan vi begynner å spille fotball i Tertnes Fotball Herrer. Klikk dere inn her og få grunnlegende informasjon

10.08.2021
- franklilledal

Velkommen til kurs dommerkurs. Dette er et samarbeidsprosjekt imellom Tertnes og Åsane Håndball og kurset er gratis.

For mer informasjon se vedlegg.

16.07.2021
- georg.solvaag

StartoppBergen er et prosjekt som gjennomføres av Bergen Elite Ballklubb. Dette er en overbygningsklubb for breddeklubbene Hop BBK, IL Sandviken, Tertnes IL og Loddefjord IL. I år som i fjor skal de ha aktiviteter flere steder i sommer, blant annet ved Tertnes sitt klubbhus. For å klare dette søker de derfor etter aktivitetsledere som kan tenke seg en kjekk og godt betalt sommerjobb.

08.06.2021
- Jon Fraczak

Vi hadde et ønske om at i år skulle det være et yrende 17.mai liv på Tertnes skole. Smittesituasjonen i

Bergen gjør at dette ikke er mulig. Vi håper likevel dere får en fin, men annerledes feiring.

Følg med på Bergen kommune sine nettsider for arrangementer som foregår i Bergen denne dagen.

14.05.2021
- oyvindhoysater

Kristine Fossbakk var førstemann – eller rettere sagt første kvinne – til å klare alle våre 113 stolper i Stolpejakten Tertnes / Bergen 2021 sesongen!

30.03.2021