Påmelding Idrettsskolen høst 2018 - KUN for 1. klasse og nye medlemmer

Link til påmelding er klar, men vær obs på at det kun er 1. klassinger og nye medlemmer som skal bruke denne linken for påmelding.

2018-08-13
Pål Hamre

Link til påmelding på Tertnes Idrettsskole for høsten 2018 er klar, men vær obs på at det kun er 1. klassinger og nye medlemmer på andre klassetrinn som skal bruke denne linken for påmelding. Vi foretar opptak basert på påmelding og våre prioriteringsretningslinjer, og vi sender ut en e-post så snart opptak er gjennomført. Ved påmelding utover tilgjengelige plasser, vil barnet bli satt opp på venteliste.

Eksisterende medlemmer av de som nå begynner i 2. klasse til 10. klasse skal IKKE bruke denne linken for påmelding. Nå er det slik at medlemskapet videreføres automatisk. Hvis du vil melde ut ditt barn, vennligst send en e-post til styret@tertnesidrettsskole.no med navn og klassetrinn på barnet.

Link til påmelding, for 1. klassinger og nye medlemmer på andre klassetrinn:

Frist påmelding 1. klassinger: 31. august kl 16:00

Frist påmelding øvrige trinn for nye medlemmer: Løpende opptak ved ledig plass.

Styret Tertnes Idrettsskole