KaffePluss avtale

Tertnes Fotball Herrer har inngått et samarbeid med Tertnes Shell/7Eleven vdr økonomiske tilskudd.

2017-02-10
oyvindhoysater

I denne avtalen ligger blant annet at TFH skal være aktiv i forbindelse med «KaffePluss avtalen» til Shell/7Eleven: http://www.7-eleven.no/kaffepluss/hjem
Koppen koster 249,- kr og man kan fylle alle varme drikker fra automat i avtalen, samt man får en rekke gode tilbud på mat og drikke. Ved kjøp av koppen støtter man også MOT, som jobber for en bedre hverdag for alle ungdommer gjennom inkludering og forebygging mot mobbing.
Spillerne selger denne koppen som dugnad til 249,- kr
For hver kopp som bli solgt får TFH kr 50,-. Disse 50,- kr blir overført til lag-kassen til spilleren som har solgt koppen. Lag-kassen står til disposisjon for bruk til lagets forgodtbefinnende så lenge dette er i tråd med klubbens retningslinjer.
Om noen lag ønsker å selge flere en 3 kopper pr spiller så er det også en mulighet.
TFH har sendt faktura til spillere i ungdomsfotballen gjennom medlemsnett, som er vårt register for aktive spillere i TFH. Det kan være at disse listene ikke er helt oppdatert med spillere som sluttet i 2017. Spillere som har sluttet skal selvfølgelig ikke selge disse koppene.
Koppene blir levert ut av lagledelsen i løpet av kort tid.
Tertnes Fotball Herrer ønsker å beklage at informasjonsflyten rundt disse koppen ikke har vært tilstrekkelig og at faktura ble tilsendt før informasjon om dugnaden ble sendt ut.
TFH håper likevel at guttene gjennomfører denne dugnaden med friskt mot og positivitet.

Videre spørsmål rundt dette bes henvende til tfh@tertnes.no

Tor Martin Misund
Styreleder