andreasj 2022-03-14 11:31:22

Hva er banedisposisjonen?

Banedisposisjonen inneholder
- oppsatte treningstider
- serie-/NM-kamper som er tidsfestet av kretsen
- intern booking av banen

Banedisposisjonen inneholder IKKE
- alt annet enn det ovennevnte som ikke er meldt inn
- serie-/NM-kamper som ikke er tidsfestet av kretsen
- arrangementer hvor andre klubber booker banen(e) direkte hos kretsen/kommunen, med mindre det meldes oss spesifikt

Banedisposisjonen er veiledende. Jo flinkere alle er til å melde inn endringer, jo mer presis vil den være.

Når brukes den?

Hvis dere er på leting etter ekstra treninger, tid til treningskamper, tid til å flytte seriekamper etc. så vil kalenderene hjelpe.

Hvordan brukes den?

For booking av ledig tid: Send en epost til banedisposisjon.fotball@tertnes.no merket BANEDISPOSISJON.

Hvis dere flytter en serie-/NM-kamp ved å bruke kretsen sitt flytteskjema så vil kalenderen under oppdateres automatisk. Det trenger dere ikke melde via epost. Kretsen sitt flytteskjema skal brukes for serie-/NM-kamper som er tidsfestet av kretsen.
Lenke til kretsen sitt flytteskjema som skal bruke fom. 10 år: Flytteskjema seriekamper fom. 10 år

Viktig informasjon

Den interne bookingen gjelder internt. Det vil si at hvis noen booker en bane en lørdag kl 10 til ekstratrening, og så er det noen som som flytter en seriekamp via kretsen til samme tidspunkt så vil det bli dobbeltbooking. Det er derfor viktig at alle bruker banedisposisjonen aktivt for å unngå slike kollisjoner.

Ingen må flytte seriekamper, avtale treningskamper, avtale Adidas cup eller lignende i andre lag sin treningstid. Det gjelder også hvis egen treningstid benyttes, men kampen risikerer å gå ut over egen tid og over i andres, selv om det bare gjelder 10-15 minutter. Dette skal i så fall alltid avtales med andre som har oppsatt treningstid på forhånd.
I sesong er kampdager tirsdager, torsdag og helg. Utenom sesong er kampdager helg/egen treningstid.

Endringer på treningstidene kommer to ganger i året (rundt seriestart og serieslutt). Hvis det er perioder hvor det ikke står treningstider i kalenderene under så er det fordi de nye tidene ikke er fastsatt/lagt inn enda.

Lenke til kretsen sine kamper på Åstveit (samme som dukker opp i kalenderene under): https://www.fotball.no/fotballdata/anlegg/hjem/?fiksId=10578

Kalendere

Informasjonen som står øverst i kalenderen gjelder for hele dagen. Vi fjerner ikke treninger som utgår grunnet kamper/arrangementer, dette må dere ha oversikt over selv.

Blå farge = Oppsatte treningstider
Grønn farge = Serie-/NM-kamper som er tidsfestet av kretsen
Gul farge = Booking som er gjort som beskrevet på denne siden

Antidoping