Tertnes Fotball Herrer søker trenere

Vi i Tertnes Fotball Herrer har nå behov for flere trenere i ungdomsfotballen fra 13 til 19 år. Enten du er en erfaren trener, eller bare er nysgjerrig på hva trenerrollen innebærer, ønsker vi svært gjerne å komme i kontakt med deg.

2018-10-11
franklilledal

Klubbens visjon er å være ledende i Bergen på utvikling av spillere og trenere med mål om et livslangt forhold til klubben.

Hva kan vi tilby?

I klubben vil du som trener inngå i et miljø med gode rammer og en konkret sportsplan å forholde deg til. Vår nye sportsplan er blitt det viktigste styringsverktøyet i klubben for alt innenfor sport.

Vi tilbyr også gratis utdanning til enten UEFA B-lisens eller NFF Grasrottrener. I TFH er det ønskelig at alle trenere som minimum gjennomfører Grasrottrener kursene.

Hvilke mål har vi?

Vi ønsker i størst mulig grad å legge til rette for kompetansedeling og samarbeid på tvers av grupper og lag. Våre NFF utdannede trenerveiledere vil fungere som ressurspersoner for trenere i klubben, og disse vil regelmessig arrangere trenerforum hvor ulike tema blir satt på agendaen.

Vi ønsker at du som trener skal få alle verktøyene som bidrar til god spillerutvikling. Innenfor klubbens rammer vil du selvsagt få rikelig anledning til å sette ditt preg på trenerrollen.

Synes du dette ser spennende ut, ønsker vi svært gjerne at du tar kontakt med oss for en prat. Er du motivert for å bidra, skal vi finne løsninger som passer både klubben og deg.

Ta kontakt med:

Daglig leder Frank Lilledal