Oldboys, Oldgirls og veteraner – vi starter opp fotballtreninger!

Hvorfor skal vi bare stå på sidelinjen eller ligge i sofaen å se fotball mens vi tenker  «jøss, det der kunna da jeg gjort bedre!»?

2019-02-12
franklilledal

Tertnes Fotball Herrer har denne vinteren satt av treningstid på tirsdager (20:30-22:00) for de av oss som ikke har ambisjoner om å nå B-laget, men som synes det er gøy å spille fotball.

Treningene er åpne for absolutt alle som har lyst til å være med, helt uavhengig av kjønn, erfaring eller ferdighetsnivå (skal vi si sånn ca. +25 år og oppover?). Blir vi etter hvert mange nok, kan vi vurdere å dele inn i ulike grupper.

Dette skal være et ukentlig treningstilbud med et overordnet fokus på å treffes, spille fotball, ha det gøy og å holde seg skadefri. Det sistnevnte vil være svært viktig, og treningene vil derfor innebære et visst opplegg. Ansvarlig for opplegget vil være Ali Reyhanoglu! Ali har lang erfaring som trener på ulike aldersbestemte nivå og er selv en av de som ønsker et slikt tilbud i klubben.

Første trening blir tirsdag 5. mars, og treningene gjennomføres hver uke uansett hvor mange som melder sin interesse/ møter. Er vi få finner vi likevel egnede måter å trene fotball på – noen ganger kan det resultere i bedre pasninger eller sjukt bra frisparkteknikk J

Dette er med andre ord ikke et forpliktende tilbud, men vi trenger en viss oversikt over hvor mange som kunne tenke seg et slikt treningstilbud. Akkurat nå ønsker vi derfor at dere som er interessert melder dere på i skjemaet dere finner i lenken her ( https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdJw1diHU0viWpfwJV-v9v2Nhzfytdclo-21vVjvhdz1h_43A/viewform?vc=0&c=0&w=1  ).  Dette er viktig uansett om du er usikker på hvor ofte du vil kunne møte!

Tertnes vil ha godt av et miljø med fokus på trivselsfotball  for gamle ringrever, og vi håper på god oppslutning!

Spre ordet – ta med deg kompisen eller venninna di!

Kontaktinformasjon:

Ali Reyhanoglu (ansvarlig for gjennomføring): elisreyh@online.no

Marie Schildmann vil i starten fungere som lagleder

veteran.PNG