KLUBBDOMMERKURS ONSDAG 10. APRIL

Vil du bli fotballdommer?

2019-04-02
franklilledal

Tertnes Fotball Damer og Tertnes Fotball Herrer trenger dommere til å avvikle ca 200 kamper årlig i barnefotballen (5er og 7er kamper i klassene J/G 7-11), og målet er å utdanne nok gutter og jenter slik at alle kamper i regi av klubbene dømmes av autoriserte klubbdommere. I tillegg trenger vi hjelp til å gjennomføre kamper i Santander 3v3-ligaen 27. april på Åstveit.

Som klubbdommer er du en viktig bidragsyter til å avvikle kamper for de yngste lagene i klubben. Du får muligheten til å se fotballen fra en annen side i rollen som kampleder og samtidig tjene noen ekstra lommepenger.

Kurset er rettet mot deg som fyller 13 år inneværende år (2006-årgang), men er åpent for andre som ønsker å begynne å dømme. Kurset holdes av Trond Johannessen fra NFF Hordaland.

Sted: Klubbhuset (storsalen)
Tid: Onsdag 10. april kl 18-21.

Påmelding skjer til rubenhaugland@gmail.com

Oppgi følgende info:

- Fullt navn
- Fødselsdato
- Mobilnummer
- Mobilnummer mor/far (minst en)
- E-post
- Jeg spiller fotball på følgende lag
- Jeg kan ikke dømme følgende dager/tider
- Jeg ønsker å dømme i 3v3-turneringen 27. april (evt tidspunkt)