Tertnes LAN en suksess!

Takk til alle deltakere på aller første Tertnes LAN i klubbhuset. Gutter og jenter fra nærområdet har oppført seg eksemplarisk under to lange spilldager på dagtid. Stor takk til Gnattie for organiseringen. For bilder se fb kontoen vår!

2019-05-30
phjulstad

Det er viktig for fortsettelsen at noen spillinteresserte kan ta dette videre, da Gnattie reiser vekk på skole. Interesserte bes ta kontakt med Pål M Hjulstad, 98215097.

LAN er etter Tertnes sin mening noe vi bedriver på dagtid og kveldstid. Ikke nattestid. En e-sport utøver er seriøs med å holde seg i form, med hva han/hun spiser, og hvor mye man sover. Eat, move sleep gjelder for de som vil bli god i e-sport. Holdninger og fair play er like viktig her som i annen sport. Vi respekterer sidemannen, og slår ikke på utstyret. Skal man bli god bør man finne en gren som man liker, og dyrke den, samtidig som man holder seg oppdatert på nye spill.

Tips for PC/PS: Ikke spill trådløst, alltid med kabel. Lav ping betyr mye. Legg litt mer penger i godt skjermkort fordi det betyr bedre presisjon. Høy Hz (oppdateringsfrekvens) til skjermen din betyr hvor ofte den oppdateres, det er viktig i alle spill.

God sommer alle!

Fra opprinnelig artikkel:

E-sport er verdens raskest voksende sport.

E-sport engasjerer unge mennesker på tvers av klubber og lag. TFH ønsker å skape interesse og engasjement rundt klubben ved å delta på denne raskt voksende arenaen som for de beste drives som ordinær toppidrett. Vi ønsker å skape alternative møteplasser for ungdom fra alle grupper i Tertnes Idrettslag.

TFH inviterer til Tertnes LAN på klubbhuset til Tertnes Idrettslag i Tertnesveien 24. Alle typer spill kan spilles på Tertnes LAN, men det vil bli arrangert turneringer i Fortnite. Arrangør TFH og e-sport spiller Twitch Gnattie. Flotte premier fra Elkjøp!!

Fortnite%20logo.JPG

Meld deg på med en venninne eller kompis. Vi garanterer masse moro.

Tid: 15. og 16. juni
Lørdag: 10-21
Søndag: 10-16
Sted: Tertnesveien 24.
Hvem: Åpent for gutter og jenter mellom 4. til 10. trinn.
Utstyr: Ta med eget
Premier: Ja
T-skjorte: Ja
Antall plasser: 35
Påmelding: kr 100

Middag lørdag blir pizza. Ingen middag søndag.
Ta med matpakke til lunch begge dager.

Fortnite.JPG