Vinterens første trenerkurs er gjennomført

Elleve deltakere har denne helgen deltatt på vinterens første trenerkurs på Tertnes

I løpet av vinteren er det planlagt fire trenerkurs internt i Tertnes. Det første kurset ble gjennomført i slutten av oktober, og 11 engasjerte trenere deltok.

2015-10-08
oyvindhoysater

løpet av helgen ble temaer som «barnefotballens verdigrunnlag», «ferdighetsbegrepet», «klubben og treneren som tilrettelegger for god fotballaktivitet – sammen», «klubborganisering for et godt treningstilbud», «differensiering for å holde barna i flytsonen» og «treneren som veileder» tatt for seg i klubbhuset, mens fire praksisøkter ble gjennomført på banen. Diskusjonene var mange og gode, engasjementet var høyt og praksisen ble gjennomført med god kvalitet.

Vi har mange heldige barn i Tertnes som blir ivaretatt av dyktige, engasjerte trenere!

Vi ønsker også å takke alle spillerne fra de ulike lagene mellom G02 og G08 som stilte opp og deltok på praksisøktene.

Delkurs-I-5.jpg

Delkurs-I-6.jpg

Delkurs-I-7.jpg

Delkurs-I-1.jpg

Delkurs-I-2.jpg

Delkurs-I-4.jpg

Tertnes Fotball Herrer sine verdier:

• Stolthet
    I Tertnes Fotball Herrer har vi fellesskap og mestring som de viktigste forutsetningene for et livslangt forhold til klubben.

• Utvikling
    I Tertnes Fotball Herrer har vi fokus på utvikling av spillere og trenere slik at alle har mulighet til å oppnå sitt ønskede potensiale.

• Kompetanse
    I Tertnes Fotball Herrer er vi opptatt av kompetanse som drivkraft i alle ledd av klubben. Klubben skal gjennom dette fokuset kunne gi et bredt spekter av muligheter til alle medlemmer uansett ambisjonsnivå.

• Samarbeid
    I Tertnes fotball Herrer er godt samarbeid på alle nivåer, både internt og eksternt, en forutsetning for å oppnå klubbens målsetninger.