Pressemelding fra Liverpool Fotballskole.

Liverpool Fotballskole til Bergen!
Liverpool International Academy, Liverpool Fotballskole, kommer til Bergen 11.–13. august 2017 for å utvikle fotballferdighetene til gutter, jenter, utespillere og keepere i alderen 6 – 14 år.
2016-10-25
oyvindhoysater
Offisiell partner for LFC
LFC International Academy har Liverpool Fotballskole som eneste og offisielle partner i Norge.  –Målet vårt er å bringe LFC til våre unge fans rundt om i verden og vise hvor spesiell fotballklubben vår er, forteller daglig leder for Liverpool Fotballskole i Skandinavia, Bernt Jo Vole. –Uansett hvor i verden du deltar på et LFC-akademi, håper vi du har det gøy når du lærer hvordan du spiller «The Liverpool Way» sammen med flere hundre andre barn og unge.

Engelske trenere
LFC International Academy stiller med 14 trenere fra Liverpool Football Club. Alle trenerne er profesjonelle trenere ansatt ved akademiet til Liverpool Football Club, og de blir fløyet inn til Norge fra Liverpool. Disse har trening og instruksjon av unge fotballspillere som yrke. Trenerne er engelske, og undervisningen foregår på fotballspråket. –Fotballspråket er et veldig fint språk – hvor alle skjønner alle, sier Vole. –De engelske trenerne reiser rundt i hele verden for å lære bort fotball til barn – så dette er de gode på!

Egenutvikling av lokale trenere
–I tillegg har vi med trenere fra den lokale fotballklubben, som hjelper til i alle klassene som assisterende trenere. På denne måten får klubben mulighet for trenerutvikling og å lære seg nye øvelser over de tre dagene Liverpool Fotballskole er på plass, som igjen kan brukes i sitt arbeid videre med unge fotballspillere og kommer klubben til gode, forteller Vole.

The Liverpool Way Award
–Vi ser mange dyktige fotballspillere rundt omkring i hele Skandinavia, og klubbens engasjement er unikt i denne sammenhengen. Sammen med den lokale klubben som er medarrangør kan vi dyrke enda flere fotballspillere, og spre mer fotballglede! hevder Vole. For å understreke dette deler fotballskolen ut en pris som går til den spilleren som best viser seg å spille og opptre «The Liverpool Way». «The Liverpool Way Award» deles ut til den spilleren som både på og av banen utøver best LFC’s fire verdier. Verdiene er å inneha ambisjon, engasjement, verdighet og fellesskap for seg selv og laget sitt. Vinneren får delta på LFC-akademiet i selveste Liverpool.

Sommerturné
Fotballskolens sommerturné i 2017 begynner på Sør- og Østlandet i juni, for deretter å fortsette fra nord i Bardufoss, via Trondheim og avslutter vest i Bergen i august. De kjører felles buss for trenere og mannskap, og med seg har de også et stort lager av souvenir- og supporter-effekter for salg. Souvenir-shoppen er åpen hver dag det er fotballskole fra kl. 09.00 – 15.30.

For nærmere informasjon og påmelding se nettsidene våre www.liverpoolfotballskole.no.

Fotballskolen er nå også lagt online. Her er det mulig å booke plass allerede. Nytt fra i år av er at frem til 1. november 2016 koster det kun 169 GBP for deltagelse på Liverpool Fotballskole. Så her er det bare å melde seg på via linken nedenfor

Facebook-Cover851x315px.jpg

Antidoping