oyvindhoysater 2018-04-25 20:15:56

Storsalen

Lokalet egner seg godt for bryllup og feiring av ‘runde’ dager mm. Vær ute i god tid. Lokalet er gjerne bortbestillt lang tid i forveien.

Bestilling:
1. Sjekk først kalenderen i venstre meny om lokalet er ledig på ønsket dato.
2. Ring mobil 91875055 på kveldstid. Vennligst legg igjen beskjed dersom telefonen ikke besvares.
3. Møt opp i kafeen mandager eller torsdager mellom kl 20-21

For priser og mer detaljert informasjon les hele saken

Informasjon vedrørende utleie av klubbhuset
(Oppdatert 14 november 2012)

Priser:

Fredag fra kl 1300-0200                                 3200,-
Lørdag fra kl 1300-1500 (søn)                       4000,-
Helg fra 1300 (fre)-2100 (søn)                       5000,-

Det gis rabatt til personer som har verv i idrettslaget. (eks trenere, lagledere etc.)

Bankgiro blir tilsendt/ skrevet ut ved bestilling. Denne må betales innen 14 dager, for å beholde reservasjonen. Innbetalt husleie blir ikke refundert dersom avbestilling skjer senere en 30 dager før utleiedagen. Ved tidligere avbestilling refunderes halvparten av leien.

Leien dekker:  Bruk av festsalen – Bruk av kjøkkenet med utstyr – Vask og oppvask etter arrangementet

Betingelser:

Det er røykeforbud i klubbhuset. Røyking foregår ute på platting mot banene.
Totalt antall deltagere er satt til 60.
Etter arrangementet skal dere rydde huset og skylle av oppvasken.
Boss skal i boss-sekker som  plasseres i bosscontaineren utenfor.
Før dere forlater huset, må det kontrolleres at alle vinduene er lukket og at dørene blir låst.
Alle stoler og bord skal settes på plass.
Det er ikke tillatt å lagre alkohol eller annet i huset uten tilsyn.

Nøkler:

Nøkkelen får dere torsdag mellom kl. 20.oo-21.oo i Klubbhuset mot at dere viser kvittering for betalt husleie. Depositum på kr. 500,oo skal betales kontant når dere får nøkkelen. Depositum får dere tilbake når huset er kontrollert, funnet i orden – og nøkkelen blir tilbakelevert. Nøkkelen returneres mandag mellom kl. 20.oo-21.oo i Klubbhuset.    Dersom noe blir ødelagt eller fjernet fra huset, skal dette erstattes.

Annet:

Leietaker skal være over 25 år , være kjent med husets ordensregler, branninstruks og  rømningsveier.I noen selskaper må det søkes om ambulerende  skjenkebevilling.  Det er leietakers ansvar å søke om skjenkebevilling.